dijous, 11 de gener del 2007

CITA

... el temps passa i no perdona ...
... fa dies que somio desperta...
... en la nostra trobada ...
... ja me l’he imaginat de mil i una maneres...
... en totes elles, el meu cor va revolucionat ...
... però la teva dolçor..
.. fa que em deixi portar i gaudeixi del moment ...
.... com serà?, quan?, que passarà? ...
... aquest neguit fa que cada dia ...
... estigui a l’expectativa...
... per si avui, serà el gran dia ...
... però de cop m’entra una fredor pels peus ...
... deuen ser les pors que volen sortir...
... si, tinc por....
... si, tinc por de tu...
... si, tinc por de mi ...
... si, tinc por d’un possible nosaltres ...
... però la por no ens portarà allà on volem anar...
... així que intentaré que poc a poc surti del meu cap...
... i puguem gaudir del moment ...
... sense pensar en el demà ...
... vivint com si fos el primer i l’últim dia ...
... que estarem junts ...