dijous, 27 de desembre del 2007

Sovint hi ha coses que em continuen sorprenent …..

Com que després dels tiberis d’aquests dos dies, no m’hagi engreixat.
Que, amb 31 anys, em continuï proposant nous propòsits per l’any nou que sé que no compliré.
Descobrir, per enèsima vegada, que tots els homes (heteros o no) son iguals, però creure que canviaran.
Jurar i perjurar que no beuràs al sopar de la feina, i agafar la gran taja.
Que, els dos homes més importants que han passat pel meu cor els darrers temps, et contestin la nadala, quan no t’ho esperes.
Tornar a estrènyer massa als amics.
Caure en els mateixos errors. No se suposa que estan per aprendre?
No tenir ni un euro abans de final de mes.
No saber què regalar per reis.
Esperar massa.


.... i encara podria dir un munt més. Per bé o mal, la vida em continua sorprenent.