dimarts, 13 de març del 2007

... estic en pau, en pau amb mi mateixa...
... sento una pau interior que fa que ...
... el cos estigui relaxat, un somriure constant i ...
... una sensació d’agafar més aire al respirar...
... estic contenta, qui ho hauria de dir...
... aquest matí un estrès asfixiant i ...
... ara, al vespre, una trankilitat ...
... des del cap fins a la punta dels dits dels peus ...
... continuo amb els peus glasats, però ...
... no m’importa, m’és igual, no em preocupa ...
... pq. tot anirà bé ...
... he sentit tantes coses, com l’energia fluïa dins el meu cos ...
.. com em venien i desapareixien pensaments i sensacions ...
... i a l’acabar ...
... una pau interior...
... podria utilitzar mil paraules i em quedaria curta ...
... Cal provar-ho! ...

(No sigueu mal pensats, he tingut una sessió de reiki. Us ho recomano de veritat. Et sents diferent i amb una calma interior inexplicable)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

segur que no vols que siguem mal pensats?

k ha dit...

Segur, és totalment cert, no tinc res a amagar. Prova-ho i veuras com tinc raó.

rits ha dit...

no en facis gaire publicitat, que els del xampú organics faran fallida!!!!!!!!!!!