dijous, 12 d’abril del 2007

Decàleg dels bons propòsits de primavera

(arriba una mica tard, ho sé, però m’ha costat posar-m’hi)

1. mimar l’heura de casa que està en hores baixes.
2. rentar-me la cara cada matí i omplir-la d’un somriure ample i clar.
3. dedicar-me cinc minuts per sentir-me bonica amb el que porti posat.
4. planificar del mes de maig i juny al detall.
5. anar, com a mínim un cop al mes, a la platja a sentir la música del mar.
6. viure el 23 d’abril i el 22 de maig com un dia qualsevol
7. deixar de somniar desperta si no sóc capaç de lluitar per els somnis (ja ho faré quan pugui)
8. posar al dia l’economia en números vermells.
9. menjar fruita tots els vespres
10. fotografiar tot allò que em captivi

poden semblar molt egocèntrics, a mi m'ho semblen, però ara com ara crec que és el que ha de ser prioritari. Cuidar-me i estimar-me

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla molt bè la teva planificació !!!(t´has inspirat en la Bridget Jones? per allò del diari amb el recompte diari de alcohol i caigarrets) i espero que el seguir aquest decàleg et faci sentir millor, i viure mès la primavera.
Això si, estic totalment en desacord amb el 6: no farem res pel dia 22??????? i la nostre peluquis party??????????????

rits ha dit...

que tens enveja potser?
sempre pots venir aquest vespre....