diumenge, 13 de desembre del 2009

Pays de Poche


Era un migdia fred i plujós, de fa just 3 anys.
Feia hores que caminàvem. No recordo si veníem de MontMatre o del Museu d'Orsay.
Estavem cansades i només buscàvem aixoplug.
L'aparador ens va sorprendre. Hi vam entrar.

Un món màgic i meravellós vam trobar.
Haguéssim comprat tota la botiga, tot era fantàstic. Un món nou de manualitats se'ns obria davant dels ulls.

Sempre he pensat que mai la trobaria, que mai sabria on és aquesta petita botigueta on vaig trobar el meu primer chat o el regal que més il·lusió li ha fet a la mare.
Però avui, per casualitat he trobat el seu nom, i ara, ja sé que m'està esperant, per el dia que hi torni.

Pays de Poche
73, Rue Galande
75005 Paris


1 comentari:

Yáiza ha dit...

Caram, a quines alçaces descobreixo jo aquest bloc...!!

Doncs, no t'ho creuràs, però he entrat a aquesta botiga. Tot just sortint de la llibreria Shakespeare&Co, que està al carrer de sobre. És realment curiosa, quan he llegit com en parlaves he pensat en la que jo vaig veure, i buscant l'adreça al google maps ho he confirmat. Hi vaig entrar fa poc més d'una setmana. Quan els estels encara brillaven, i tal i qual. Bon lloc per buscar regals de Nadal!!

Gràcies pels ànims transmesos, i per fer-me recordar la botigueta. Segur que hi tornaré.

Una abraçada!